Ініціатива заснована за день до початку Євромайдану
Сайт створено у 2015 році

Думки, Новини, ТОП

Антиукраїнський слід у британському «Sky News»

Антиукраїнська інформаційна кампанія набирає обертів. Нещодавно нами було помічено, що навіть таке впливове британське ЗМІ як «Sky News» стає рупором Кремля. Журналісти цього видання використовують у своїх матеріалах постановку, за яку платять гонорари «акторам». Таким чином, існує імовірність, що РФ руками британських мовників псують і без того не найкращий імідж України на міжнародній арені.

Британський телеканал «Sky News» заявляє, що з України, через Румунію, в ЄС потрапляє контрабандна зброя. Це відбувається через міжнародний канал незаконного постачання зброї.

У матеріалі «Sky News» від 7 серпня 2016 року троє людей, обличчя яких приховані, пропонують журналістам купити автомати, у тому числі АК-47. В ході розмови один із них заявив про те, що зброя доставлена в Румунію з України.

Так, за даними румунської інформаційної агенції «Agerpres», 11.08.2016 прокурорами Управління з розслідування злочинів у сфері боротьби з організованою злочинністю і тероризмом (УРЗОЗТ) затримані громадяни Румунії угорського походження А.С. Пантікс і Л. Пантікс, які у постановочному репортажі британського телеканалу «Sky News» виступали «продавцями», а також громадянин Румунії М.А. Шанто, який удавав з себе «посередника».

1926d4340f5c138fdc47ec953777e0092e5ae2af57ec2e922a20a0261a400bbc_3759478

УРЗОЗТ оголосило затриманим особам про підозру у співучасті в повідомленні фальсифікованої інформації, створенні злочинної групи і  недотриманні режиму зберігання зброї та боєприпасів.

Загалом, у результаті проведення 7 обшуків у м. Тиргу-Муреш повіту Муреш та у повіті Бістріца-Несеуд з’ясовано, що зброя, яка фігурує у репортажі, є мисливською й належала та зберігалася одним із фігурантів справи на законних підставах. Згодом, було встановлено, що британські журналісти домовилися з так званими «акторами» про сюжет і текст їх виступу перед камерою румунської мовою і з наголосом на походженні зброї саме з України. Репортери пообіцяли за роботу «гонорар» у сумі близько 2 тисячі євро.

77724dcbce9eadb083e929e256ec9df8817ae37376ebd61cdc216458e6848bdb_3759477

Сайт румунського телеканалу «Pro TV» доповнює вищезазначену інформацію наступним:

1) УРЗОЗТ має намір ініціювати допит журналістів «Sky News» правоохоронними органами Великобританії шляхом направлення прохання про надання міжнародної правової допомоги, при чому, в разі виявлення ознак причетності до правопорушення їх можуть згодом викликати на допит у м. Бухарест;

2) у випадку судового підтвердження обвинувачень, висунутих УРЗОЗТ, Міністерство юстиції Румунії ініціюватиме позов до телеканалу «Sky News»  в одній з міжнародних судових інстанцій;

3) в інтересах слідства, Посольство Румунії у Лондоні направило телеканалу «Sky News» два звернення з вимогою надати робочий матеріал, використаний для підготовки репортажу з приводу незаконного обігу зброї;

4) за даними OFCOM (британський аналог національної ради з питань телебачення і радіомовлення), на роботу телеканалу «Sky News» отримано 12 скарг, у тому числі й від російської сторони.

Експерти вбачають у цій ситуації ознаки проведення телеканалом «Sky News» антиукраїнської інформаційної акції, яка цілком вкладається у рамки «іміджевої» війни (як частини гібридної війни), що ведеться Російською Федерацією проти України. Можливим її «замовником» є, скоріше за усе, одна з розвідувальних структур РФ, відомих наявністю потужних позицій у британському медіа-середовищі. Серед цілей акції, за оцінками фахівців, було створення у світової аудиторії чіткого уявлення про Україну, як зону нестабільності й джерело постачання зброї та інших засобів ураження до країн Європейського Союзу.

Автори: Павло Тодорович та Максим Волошин


Відео

ФОТО


Думки